уторак, 1. фебруар 2011.

Objašnjenje

Elem, ja biram kafane po gostima i po gazdama. Novi gazda  kafane u kojoj sam voleo da sedim mi nikako ne odgovara (ruku na srce,  lokal mi kao takav odavno nije skroz odgovarao, ali su gosti bili u redu). Starog gazdu dobro poznajem. Nije što je bio, nekako se probrcnuo, ali kako god ... neki put se stvari rade u ime dobrih starih vremena... Zato sam otvorio sopstvenu kafanu, makar bio ugostitelj amater.  Kod mene može da se sedi 'nako, može i na veresiju, pušenje dozvoljeno. Ko doš'o - dobro doš'o...

Pitali su me tamo šta mi se kod novog gazde ne svidja. Pa kao što rekoh, nije mi se svidjalo ni kod starog jer je krstio vino i razvodnjavao rakiju i pravio ćevape od soje, terao dobre kelnere, krčmio inventar, i tako dalje, ali je nekako radila nostalgija, činjenica da sam tamo radio onoliko godina, pa me nešto držalo, šta li... Ovo sad ima samo ime. Mož' biti da grešim, ali mi je nekako bolje ovde.

p.s.
kako rekoh, ja sam kafedžija amater, pa mi je uredjenje prostora slaba strana. ako neko zna kako da sredim ovo da liči na nešto nek mi kaže - nešto na priliku "za idiote - kako grafički srediti stranicu" - jer kad sam ja prelamao novine još su se špiglovi sekli makazama 

30 коментара:

  1. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Koj je bre novi, kazi i nama da znamo?

    ОдговориИзбриши
  3. jadno da jadnije ne moze biti.

    ОдговориИзбриши
  4. http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2011&mm=01&dd=31&nav_category=15&nav_id=489521

    koliko da znate šta je bilo, ne radi se o tome da ja, daleko bilo, imam nešto protiv njih... eto njih tamo

    ОдговориИзбриши
  5. a dobro, što tako? oni su divni ljudi tamo ;)

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo stenje levo kao lebac sa sedam kora.
    Nek ti je sa srećom.
    margos

    ОдговориИзбриши
  7. ha, vaske! da se nisi ti preselio ovamo, ne bih znala da jos postojim na ovom blogspotu. :)
    aj poz, cujemo se, j.

    ОдговориИзбриши
  8. Postoji ideja da pravimo svoj blog agregat, Vučko, Maksa, Pleskonjić, ja... Pa da te imamo u vidu ako i kad?

    ОдговориИзбриши
  9. Samo da se i ja zapljunem ovde, Vaske ;-).
    Zao mi je što i ti ode, al' me ni ne čudi. Ondašnji blog se odavno ubudjao, a na b92 web sajtu ne pamtim kad sam poslednji put otišao dalje od home page-a. Evo danas ga otvorim, i nako što sam se oporavio od onog kakadu dizajna, ošamari me Dulić s jedne strane, a Nobel Dobrica sa druge.

    ОдговориИзбриши
  10. hop-la, blogspotovac!
    ja sam ovde od 2006, skoro zaboravila da jesam, kad nedavno, pre jedno godinu - ne lezi vraže i njegovih sedam binjiša - ja u sopstveni inbox, a ono - ja tamo! jeste to vi, jesmo, e baš nam je drago, dođite nam opet...eto
    A design je skroz pisofkejk, samo pusti mašti da te vodi...
    Imaš ovde i opciju za "follow" blogs, pa idi u tuđe kafane i zovi druge u svoju...na kraju ćemo se mi neki svi naći u - kafani na kraju univerzuma :))

    ОдговориИзбриши
  11. uradi "update" za design, imaš u svom editoru tu opciju i samo se sigraj ondaK!
    mogu da uradim "snapshot", ako ti je tako lakše, ako ti sve uspe, častim recept za "ronđoš pitu" :))

    ОдговориИзбриши
  12. ja sam uklonio prvi post jerbo sam tamo licno i personalno, ja sam sebi napisao TEST TEST TEST da vidim kako radi

    ОдговориИзбриши
  13. @gordanac

    a ja tamo pritisnuo UPDATE i nema stranica, a za recept casti ti mene svejedno :)))

    ОдговориИзбриши
  14. ideš na "Dashboard", tamo ti se u prvom box otvori na donjoj liniji (mislim da je četvrta)
    ili idi na:
    http://www.google.com/support/blogger/?hl=en
    ili:
    http://www.google.com/support/blogger/bin/answer.py?hl=en&answer=176245
    ili:
    http://www.youtube.com/BloggerHelp

    ОдговориИзбриши
  15. ili da pređeš na engleski? (sad možda već lupam, ali mene to i inače zabavlja, to sa "probavanjem")

    ОдговориИзбриши
  16. Не разумем мотиве одласка? Метафора са кафаном ништа ми није појаснила.

    ОдговориИзбриши
  17. "Предраг Брајовић је рекао..."

    e pa brajo da objasnim

    b92 je kupio nekakav grk, ne znam cijim parama i na koncu konca, nije me briga. ona firma odavno vise nije ono sto je bila, blog b92 se kao takav ubajatio, itd itd. elem, ako sam uprkos svemu sedeo tamo zbog cinjenice da mi je ta firma osam godina bila kuca (zbog sentimentalnosti), e pa sad bas i ne moram...

    ОдговориИзбриши
  18. b92 je kupio nekakav grk

    Грк или Цинцарин, на исто му изађе ;)
    Све иду ка комерцијализацији, која не може да заобиђе ни Б92. Тако налаже економија, и једино би се ствар изменила кад би се неки нови Слоба појавио, па да на том валу изнедри се нешто са бољим основама.

    Блогспот је трапава платформа, и на њој не верујем да ћеш се усрећити. Он је прилично једносмеран, и не пружа комфор на који смо навикли. Дакле, мораће Макса, Плеки и остали да пораде не томе ;)

    ОдговориИзбриши
  19. Brajo,

    "Грк или Цинцарин, на исто му изађе ;)"

    ma jeste i ne pravim pitanje, ali barem mogu da biram da li cu da pisem pod svojim ili njihovim krovom, tedoh reci - nemam vise tu sentimentalnu kao obavezu

    "Блогспот је трапава платформа"

    ma ja otisao kad mi puko film na google, ukucao "make your own blog" i onda na prvi link koji je iskocio. sta sad. tu sam i nema dalje...

    ОдговориИзбриши
  20. pajz brajovića!
    (samo da kažem - dobro veče, čestiti čoveče)

    ОдговориИзбриши
  21. Доста си Васке објашњавао, ајде сад седи и пиши !!!!!

    ОдговориИзбриши
  22. "Milutin је рекао...
    Доста си Васке објашњавао, ајде сад седи и пиши !!!!!"

    evo, evo... pola sam gotov sa novim poglavljem. valja nešto i privrediti danas...

    ОдговориИзбриши
  23. А шта је све ово?
    Никад нисам зашла овде...
    смем да свраћам?
    (оно: цигара, домаћа кафа без цукера, чаша воде и тај рад?)
    мара92

    ОдговориИзбриши
  24. Imas dve primedbe koje sam zapazio i mislim da bi bilo dobro da obratis paznju na njih: da je interfejs ovde malo "trapav" i ima li ovde spisak blogera?. Mozda bi bilo dobro da se posavetujes sa momcima koji su pokazali da im je ovo jaca strana i nadjete neko zgodnije mesto za kafanu. Ovde delujes kao da si Pale sam na svetu, nigde nikoga okolo i nemoj se iznenadis ako posle nekog vremena kafana pocne da zvrji prazna bez obzira sta je na meniju i kakva je muzika . Sve najbolje-Zadnja petoletka

    ОдговориИзбриши
  25. jadnice, a honorare od bivse kuce svakog meseca redovno podizes i kako saznajem u racunovodstvu na njih nisi alergican. lova nema miris, cak i kad je krvava, a ti to najbolje znas

    ОдговориИзбриши
  26. Posipanje govnima nije lep obicaj. Ja, ipak, radim u B92 pa ostajem verna sebi i svojem pisaniju, a i staroj kafani. Pozdrav kafanskom drustvu sa coska.

    ОдговориИзбриши
  27. sa malim zakašnjenjem

    pronašao pa ću i svraćati

    ОдговориИзбриши
  28. Pozdravljam! Takodje, podrzavam predlog da se razmisli o novoj lokaciji i uredjenju kafane. Na zalost, vise sam HW orjentisan, ne mogu da budem od neke koristi pri uredjenju. A, da je sve manje dobrih kafana, znamo odavno:

    http://www.youtube.com/watch?v=crbStsNWOJI

    (ton je malo fazno pomeren i pored Sifrera jeste B.K.)

    ОдговориИзбриши